wtorek, 27 maja 2014

Liebster Blog Award

Czym jest Liebster Award?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
Nominacje od blogów:
http://the-vampire-nalu.blogspot.com/

Pytania od Shelia Yuuriko:
1. Jakie jest twoje ulubione anime i dlaczego?
Mam dwa. Naruto Shiuuppiden i Fairy Tail ^^
Dlaczego właśnie Naruto? Ponieważ spodobała mi się fabuła. Na początku aż tak za tym nie przepadałam ale gdy zaczęłam oglądać to regularnie wkręciłam się na max'a!
A dlaczego Fairy Tail? Zaczęło się od nocki w szkole z moją klasą ^^. Przyjaciółka również jak ja uwielbia anime i mangi, więc gdy reszta oglądała "Egzorcyzmy Emili Rose"(film to badziew! Oglądałam i nie polecam!) to ja i Reichi(Martyna) oglądałyśmy na jej telefonie Fairy Tail. Zaraziła mnie tym za co jej dziękuję ;). Fabuła do mnie przemówiła, więc jeszcze bardziej się nakręciłam. Dużo śmiechu, według mnie nawet więcej niż w Naruto. Ma swoje wady jak każde anime ale również zalety których jak tak duże że wymienianie zajęło by mi parę godzin prawdopodobnie ;P
2. Ulubiony paring, bądź paringi z Fairy Tail?
- Lucy x Natsu <3, 
- Levy x Gajeel <3, 
- Erza x Jellal,
- Lucy x Gray,
- Lucy x Sting <3,
- Lucy x Laxus (tak właśnie, Laxus xD),
- Juvia x Gray, 
- Juvia x Lyon, 
- Kinana x Cobra <3, 
3. Twoje hobby?
- Jeździectwo, ogl. jazda konna, opieka nad końmi, itp.
- Szkicowanie, 
- Tresura psów, 
- Sport, 
- Gastronomika,
4. Co sądzisz o paringach NaLu i NaLi?
Zdecydowanie wolę NaLu! Nie przepadam za Lisanną. "Wpada" do Mongolii po tylu latach i robi zadymę! Z jednej strony lepiej było by bez niej, a z drugiej nie miałabym kogo wyzywać w tym anime xD.
5. Jak zainteresowałaś/ałeś się anime?
To było jakoś w 5 - 6 klasie... a może i nawet w 4? Już do końca nie pamiętam. Sklerooozaa! xD
To właśnie Reichi(Martyna) (za którą wtedy nie przepadałam) powiedziała mi jedno słowo. Anime. W tamtym wieku uwielbiałam kolorować i właśnie wtedy powiedziała mi że mam sobie wydrukować coś z tak zwanego "anime". Później pod koniec 6 klasy zaczęłam rozmawiać więcej z Reichi i dowiedziałam się o tym trochę więcej. W pierwszej gimnazjum zaczęłam ją oglądać za namową koleżanki, którą poznałam na Howrse.pl. Założyłam bloga do którego można było dodawać postacie właśnie z anime chodź ich jeszcze nie oglądałam. Pamiętam że Martyna(teraz to ta koleżanka z howrse) dodała postacie z Naruto(Sasuke, Naruto, Sakurę i Kakashiego) i to zainteresowało mnie do obejrzenia tego animę, a później tak samo z siebie ruszyło :). 
6. Czy twoi rodzice wiedzą, że interesujesz się Japonią? Jeśli tak, to jak na to reagują?
Tak, wiedzą. Według mnie normalnie na to reagują. Pozwalają mi oglądać animę i czytać mangę. Nie przeszkadza im moje "szalone" zachowanie. Sami są tacy xD. Dla nich najważniejsze jest moje szczęście i żebym nie narobiła sobie i im kłopotów :P
Kiedyś wspominałam im że chce jechać do Japonii. Oznajmili mi wtedy że jak skończę gimnazjum wynajmą korepetytora od języka Japońskiego który będzie mnie douczał jak będę chciała ;).
7. Jakich zespołów słuchasz?
Różnorodnych. Od Rapu, Rock'a po Metal. Nawet Japońskich :)
8. Ulubione postacie z Fairy Tail?
Na pewno o kimś zapomniałam ale cóż. :P

  1. Oczywiście Natsu,
  2. Lucy,
  3. Sting <3,
  4. Rogue <3, 
  5. Gajeel,
  6. Jackal,
  7. Gray,
  8. Erza,
  9. Jellal,
  10. Cobra,
  11. Kinana,
  12. Loke, 
  13. Vigaro,
  14. Aquarius,
  15. Laxus, 
  16. Cana, 
  17. Gildas, 
  18. Mirajane,
  19. Happy,
  20. Wendy,
  21. Carla, 
  22. Mavis,
  23. Zefer, 
  24. Smoki <3

9. Czy jest jakaś postać z jakiegokolwiek anime, której nie lubisz?
Jak już wspominałam z Fairy Tail - Lisanna, a z innych.. hmmm... ktoś by się może znalazł..
10. Model telefonu?
Ach... No dobra ^^
Sony Xperia J 
11. Pamiętasz jakie było twoje pierwsze anime? 
Jak widni u góry - Naruto xD

Blogi, które nominuję:
http://love-gild-farytail.blogspot.com/
http://grayandfairytail.blogspot.com/
http://natsu-x-lucy.blogspot.com/
http://naludragonprincess.blogspot.com/
http://ft-sio.blogspot.com/
http://naluopowiadaniefairytail.blogspot.com/


Moje pytania:
1. Anime które zapamiętasz "do końca życia".
2. Najśmieszniejsze anime jakie znasz.
3. Czy czytałaś/łeś jakąś mangę? Jak tak to jaką?
4. Ile lat już w tym siedzisz ^^(wiesz o co chodzi).
5. Kolor oczu.
6. Ulubione postacie z Fairy Tail.
7. Ulubione paringi z Fairy Tail.
8. Czy miałaś/łeś sen z jakąś postacią z Fairy Tail albo jakiegoś innego anime które oglądałeś/łaś
9. Czy rodzice mają coś do tego że oglądasz lub czytasz anime lub mangę?
10. Czy lubisz Japonię? Chciałbyś/abyś się tam wybrać?
11. Masz laptopa czy zwykły komputer? Jaki model ?


2 komentarze:

  1. Witaj! Otóż bardzo Ci dziękuję za nominację, jednam mam nadzieję, że się nie obrazisz, jak nie wezmę w tym udziału. Po prostu mam tyle na głowię, że nie mam czasu nawet pisać notek na bloga ;-; Naruto też był moim pierwszym obejrzanym anime xD :D Ale taki, specjalnie. Nie liczmy króla szamanów >.<

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń

Miki ministerstwo-szablonow